• وبلاگ : پياده تا عرش
  • يادداشت : به تو چه ربطي داشت كه رفتي جنگيدي؟!!!!!
  • نظرات : 16 خصوصي ، 52 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم

    جوابتون به پيام قبلي‏م باعث شد دوباره مزاحم بشم.

    امام مي‏فرمودند معلمي شغل انبياست.

    فكر نمي كنم انبياء استخدام شده باشند!

    اتفاقاً ‏نيروي آزاد خيالش راحت تره. انبياء هم نيروهاي آزادي الهي بودند كه هرجا نياز بود و هر كلاسي كه آماده شنيدن درس هاشون بود رو از دست نمي دادند.

    البته حتماً‏دعا مي كنم كه مشكل استخدامتون حل بشه؛ ولي اگر هم نشد نبايد دست از معلمي برداشت. معلمي رو نبايد محدود به مفهوم مرسوم فعلي‏ش بدونم و بكنيم. نگاه من به معلمي با اين تعاريف متداول خيلي فرق مي كنه. اصلاً همون كه امام گفت!

    جسارتم را ببخشيد و بر من خرده نگيريد. يا علي

    پاسخ

    سلام. ممنون از توضيحات و سفارشتون. مطمئنن استخدام بودن و يا نبودن در معلمي من هيچ تأثيري نداره. من تمام تلاش خودم را ميکنم که اين سخن امام رحمة الله عليه آويزه گوشم باشد که فرمود: ( معلم امانتداري است که غير از همه ي امانت ها ،انسان امانت اوست. ) . خوشبختانه همه ي دانش آموزانم از تدريس من راضي هستند و اين را بارها از زبان خانواده هايشان شنيده ام و مي دانم که يک معلم قبل از اينکه بخواهد علمي را به دانش آموز منتقل کند ابتدا بايد يک معلم اخلاق باش دو با رفتار خوب خود الگويي براي شاگردانش باشد. اگر خواستم براي استخدامم دعا کنيد به خاطر اينه که هر سال تحصيلي که تموم ميشه ديگه معلوم نيست که سال بعدش به من کلاس بدهند يا نه. و چون نيروي آزاد هستم اگر کلاس ندهند نمي توانم کوچکترين اعتراضي بکنم و به همين راحتي مجبورم تدريس را کنار بگذارم. من واقعا به معلمي عشق مي ورزم و از اينکه در کنار نوجوانان هستم و آنها را با زبان عربي و قرآن آشنا مي کنم لذت مي برم و خدا را به خاطر اين نعمتي که به من ارزاني داشته شاکر هستم. از دقّت نظرتون بسيار ممنونم.