سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیاده تا عرش
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92 آبان 22 توسط فاطمه ایمانی | نظر

دو روز پیش میهمانی داشتیم که قرار بود یه مهمان کوچولو به دنیا بیاره. بعد از صرف ناهار و استراحت راهی بیمارستان شد و بخاطر وضعیتی که داشت طبق دستور پزشک، سزارین شد و رقیّه خانمش شب هشتم محرّم قدم به این دنیا گذاشت. بنده ی خدا دو پسر به نام های علی اکبر و علی اصغر داره که هر دو سالم و سرحال بودند مثل بقیه ی آدم ها مشغول زندگی معمولی، ولی به سن ده سالگی که رسیدند کم کم فلج شدند و الان یکی شون کامل فلجه و حتی غذا را مادرش در دهان پسرش میذاره و دومی هم فلج شده، ولی هنوز دستهاش از کار نیافتاده. به متخصصین زیادی مراجعه کردند ولی همه نا امیدش کردند. حتی مشهد و کربلا رفتن هم به این مادر دل نگران جواب نداد. دکتر گفته بود مشکل ژنتیکیه به خاطر ازدواج فامیلی، اگر سومی پسر باشد باید سفطش کنی چون مثل دو تای قبلی میشه، ولی اگر دختر باشه انشاء الله سالم میمونه.

میگفت 14 سال جرأت نکردم باردار بشم از ترس اینکه سومی هم مثل دو تای قبلی فلج نشه. بارداری سوم ناخواسته بود و خیلی نگرانم.

دیروز رفتم و نوزادش را دیدم ماشاء الله سالم و زیبا بود. دعا کنید به حقّ یتیم سه ساله ی درد کشیده ی امام حسین علیه السلام، رقیّه خانم این مادر سالم بمونه؛ و بعد از ده سال دچار مشکل برادرانش نشه و کمک حال و عمخوار مادرش بشه.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.