سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیاده تا عرش
نوشته شده در تاریخ شنبه 87 تیر 22 توسط فاطمه ایمانی | نظر

سلام

راستش مدتیه پارسی بلاگ مثل سابق نیست. منظورم از نظر خدمات دهی است. این فقط حرف من نیست. حرف خیلی هاست.

دو هفته ای که کامنت های ما را بدون امضاء ارسال می کرد، که الحمدلله چند روزیه مشکل برطرف شده.

ورود به صفحه مدیریت دل بخواهی شده. یک ساعت میام با همون نام کاربری و رمز عبور همیشگیم که در حافظه دستگاه ذخیره شده وارد صفحه مدیرتم بشوم بعد از کلی آژاکسی رفتن و معطل شدن به حدی که دستم زیر چانه ام می رود. اون وقت پیغام میده که مشخصات شما اشتباه وارد شده. در حالی که نام کاربری و رمز عبور من همونیه که بوده. رفرش می کنم و یک بار دیگه با دقت هر چه تمام تر مشخصاتم را وارد می کنم و منتظر ورود می مانم ولی باز همان پیغام تکراری را میدهد. دوباره رفرش می کنم ... خلاصه بعد از نیم ساعت کلنجار رفتن موفق می شوم با همان مشخصات وارد صفحه مدیریتم شوم.

جای شکرش باقیه که صفحه مدیریت من باز میشه. بعضی دوستان که گله مند هستند که اصلا مدیریتشان باز نمی شود.

خلاصه بعد از ورود به مدیریت می روم سراغ نظرات جدید. روی لینک مربوطه کلیک می کنم و باز منتظر می مانم. بعد از کلی معطلی می بینم که ارور میده و مجبور می شوم دوباره روی لینک کلیک کنم. خلاصه بعد از یک ربع معطلی صفحه نظرات باز می شود.

پاسخ مربوط به نظرات را می نویسم و روی ارسال کلیک می کنم ولی ...

باور کنید بعضی اوقات اونقدر معطل می شوم که از خیر جواب دادن به نظرات وبلاگم می گذرم. دوستان اگه یه وقت می بینند جوابشون را ندادم به خاطر همین مسأله است. بعدا هم دیگه برای جواب دادن دیر شده.

خلاصه نیم ساعتی هم درگیر جواب دادن و عمومی کردن کامنت ها هستم که البته گاهی اوقات اونقدر معطل میشوم که از خیرش می گذرم و صفحه ویرایش نظراتم را می بندم و بعدا در فرصت دیگه میام سراغش.

حتما می فرمایید خوب سرعت اینترنت خونه تون افتضاحه، چه ربطی به پارسی بلاگ داره؟

باید عرض کنم قبلا هم سرعت اینترنت خونه ی ما همین بود ولی همه چی با سرعت پیش می رفت. ضمنا الان با همین کارت اینترنت وارد سایت های دیگه هم می شوم و صفحات خیلی سریع باز می شود.

بعضی اوقات که پارسی بلاگ کلا تعطیله و اصلا صفحه اصلی خود سایت هم باز نمیشه.

ناگفته نمونه که این بین گاهی اوقات صفحات خیلی سریع باز میشه. ولی یک در هزاره همچین حالتی. حداقل برای من.

اگه بخوام وبلاگم را به روز کنم روی لینک مربوطه کلیک می کنم و منتظر می مونم صفحه تغییر می کنه و پیغام ( در حال بارگذاری ... ) ولی بعد از کلی معطلی می بینم که همون صفحه اصلی مدیریت نمایش داده میشه.

مجددا روی لینک مربوطه کلیک می کنم و بعد از چند بار رفرش کردن بالأخره موفق می شوم صفحه یادداشت ها را ببینم و یادداشتم را که مثلا برای صرفه جویی در هزینه اینترنت قبلا تایپ کردم کپی می کنم توی صفحه و روی ارسال کلیک می کنم. ولی ...

ارور میده. بعد از چند بار رفرش کردن موفق می شوم مطلب را ارسال کنم. باز جای شکرش باقیه که اصل یادداشت را در کامپیوترم دارم و فقط ازش کپی می گیرم. بیچاره اونایی که دو ساعت نشستند تایپ کردند و همه یادداشت اونها پریده.

مشکل اصلی که الان چند هفته است گریبانگیرش هستم ، اضافه کردن لینک به آرشیو وبلاگمه. نمی دونم چرا هر چی میخوام به آرشیوم اضافه کنم. تا آخرین مرحله کارها را انجام میده ولی در آخرین لحظه ارور میده و کارم از پیش نمیره. یعنی فقط وقتم تلف میشه. کاش از همون ابتدا ارور بده. دیگه دلم نمیسوزه که وقتم حروم شده.

راستش دارم به این موضوع فکر می کنم که دیگه وقتم را اینطوری تلف نکنم. آخه خنده دار نیست برای دو تا کار کوچولو در صفحه مدیریت وبلاگم بیش از دو سه ساعت وقت بذارم.

حتما میگید این همه تو زندگی وقتت را هدر میدی حالا گیر دادی به این چند ساعت معطلی در صفحه مدیریتت؟

جواب: قبول دارم گاهی اوقات وقتم هدر میره. و اون زمانیه که خودم از خودم غافل شدم و نفهمیدم وقتم چطور از دستم در رفته. ولی هیچ وقت دوست ندارم عمدا وقتم را هدر بدهم.

گاهی اوقات واقعا از این همه معطل شدن بیهوده اعصابم خورد میشه.

به نظر شما ارزش داره آدم عمرش را اینطوری صرف بکنه؟

شاید مجبور بشم چند وقتی اینجا را تعطیل کنم. از همه ی دوستان حلالیت می طلبم.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.