سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیاده تا عرش
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 87 فروردین 20 توسط فاطمه ایمانی | نظر

بسم الله الرّحمن الرحیم

السلام علیک یا رسول الله! یا رسول الرّحمة!

تو خود شاهد هستی که دشمنان اسلام از هیچ جنایتی برای نابودی اسلام دریغ نمی کنند.

مسلمانان جهان مظلومانه زیر تیغ خشونت این از خدا بی خبران تکه تکه می شوند و همین مدعیان دفاع از حقوق بشر سکوت اختیار می کنند.

آنها که قرآن راعامل خشونت زا معرفی می کنند و آیاتش را آیات خشونت می دانند یک بار نگفته اند چرا هزاران زن و کودک بیگناه به جرم مسلمانیشان به خاک و خون کشیده می شوند.

اینها از قرآن هیچ نمی دانند. اینها آیات رحمت را که از زبان مبارک شما بر جهانیان عرضه شده نخوانده اند. آیاتی که میلیون ها نفر را در سراسر جهان مجذوب خود کرده.

آری... اینها می ترسند. از ابهت اسلام می ترسند و چاره ای ندارند جز ساختن چنین فیلم هایی برای شکستن ابهت و عظمت این کتاب آسمانی. ولی گویا آنها هنوز به عمق این آیه پی نبرده اند که:

و مَکروا و مَکر الله و الله خیر الماکرین. (1)

یا حبیب الله!

در این روزگار غریب، آرزومند ظهور فرزندت مهدی موعود ارواحنا فداه هستیم. دعا کن بتوانیم خود را بیابیم و زمینه را برای ظهور ایشان فراهم نماییم.

*************************

به رسم همیشگی موج از همه ی دوستان خوبم دعوت می کنم که در این زمینه نامه ای به حضرت رسول الله صلی الله علیه و آله بنویسند. و در رأس آنها:

در هوای دوست // کبوترانه... تا بام ملکوت // آغاز راه // آهستان // مزار بی نشان // کلک بهار //  پری برای پریدن // نگاهم برای تو ... //

عمو اکبر // 

 

پ.ن:

1 ـ سوره مبارکه آل عمران ـ آیه 54

2 ـ قرار بود در این پست ادامه قصه وبلاگ نویس شدنم را بنویسم ولی بنابر وظیفه ای که بر عهده ام بود و همچنین اجابت دعوت برادر بزرگوارم جناب استاد مخبر این امر را مقدّم داشتم. انشاء الله اگه عمری بود در پست بعدی در خدمتتون هستم.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.