سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیاده تا عرش
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86 بهمن 7 توسط فاطمه ایمانی | نظر

بچه که بودم شنیدم حضرت امام خمینی رحمة الله علیه گفته اند اگر هر کدام از ما مسلمانان یک سطل آب بر سر اسرائیل خالی کنیم، اسرائیل را آب می برد و نابود می شود. آن موقع هر چه فکر کردم عقلم به جایی نرسید. با خودم می گفتم آخه مگه میشه هر کدوم از ما یک سطل آب خالی کنیم و اسرائیل با این همه سلاح و امکانات شکست بخوره؟!

بزرگتر که شدم تازه منظور امام از این سخن ارزشمند را فهمیدم، منظور امام اتحاد ما مسلمانان و همدردی با برادران دینی مان در فلسطین بود. ماشاء الله تعداد کل مسلمانان در جهان اونقدر هست که اگه با هم متحد بشوند، بتوانند از شرّ این دیو خلاص بشوند. دیوی که فقط ظاهرش قدرتمند است و جنگ سی و سه روزه لبنان ثابت کرد که اسرائیل در برابر ایمان قوی و اتحاد مسلمانان هیچ قدرتی ندارد و شکست خورده و ذلیل است.

وقتی می بینم که برخی از سران عرب فقط به فکر منافع شخصی خودشون هستند و حاضرند برای رسیدن به مطامع خودشون از روی خون برادران دینی خود رد شوند، بیشتر به سخن حضرت امام خمینی رحمة الله علیه پی می برم.

تا زمانی که ما مسلمانان از حال هم پیمانان و هم دینانمان غافلیم، اسرائیل به جنایات وحشیانه خود ادامه خواهد داد.

چگونه است که سردمداران دفاع از حقوق بشر کشته شدن زنان و کودکان بیگناه در فلسطین را می بیند ، محاصره آنها به گونه ای که از رساندن غذا و مواد بهداشتی به آنها جلوگیری می شود را می بینند در حالیکه سکوت اختیار می کنند و می گویند کاری از دست ما بر نمی آید، و بعضی دیگر ویران کردن خانه های فلسطینیان و به خاک و خون کشیدن مردم بیگناهش را حق مسلّم اسرائیل غاصب می دانند؟!

پ.ن:

1. اگه می خواهید اطلاعاتی درباره افکار خطرناک دشمن قسم خورده اسلام اسرائیل غاصب پیدا کنید اینجا کلیک کنید.

2. این هم لینک دوستانی که به موضوع فلسطین پرداخته اند:

از کربلا تا غزه ــ امروز غزه کربلاست ــ نزن جلّاد ــ نوار غزه زندانی به وسعت یک سرزمین ــ علمای بزگوار جهان اسلام !!! ــ جای این گلوله اینجا نیست ... .




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.