ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
آرزوکن و خدا را در دلت احساس کن

بنام خدا

سلامparvaz.jpg

زنگ مي زنند کسي که آرزويش را داشتي آمده .
کسي که دلتنگش بودي
کسي که ......
با دنيايي خبر خوش !
خوشا به حالت دوست من ،
برخيز .....
زنگ ميزنند !!!

خدا را در دلت احساس کن
و قدمهايت را محکم تر از هميشه بردار.
چرا که وقتي ايمان شکست مي خورد
ترس ،پيروزي اش را
در وجودت جشن مي گيرد !

يا حق

اين هجمه‏ها هميشه بوده. به هر حال آنها هميشه دنبال بهانه هستند. مهم اين است كه ما كارمان را درست انجام دهيم. اگر از كشور دفاع نمي شد اينها آن را پيراهن عثمان مي‏كردند.

راسش خيلي وقت پيش نوشتمش. زماني هم که نوشتمش دم عيد بود. تو اين ايام نبود. اما امسال ميخواستم بمناسبت دفاع مقدس، 31 شهريور تو وبلاگم باشه. ميدوني چرا؟ چون مردممو فقط تو همين يه هفته به ياد دارند. بقيه سال رنج و نارسايي و درد و زخمه

سلام
آجي بذا اينو با شما هم بذارم: برا همه گذاشتم دم رفتني :


ميخوام بخاط خوزستانم سكوت كنم!!
رسم اينترنت انگار همينه... .

هرکي اومد گفت طولانيه، تکراريه ، وقت ندارم..... منم با خودم عهد کردم به "طووووووووووووووووووووووول" همه پرحرفياي تکراري اي که درباره "خوزستان" کردم حالا سکوت کنم. شايد تو اين مدت، کسي "وقت" کنه و دردامو بخونه.

سلام. آجي.
منو دعا کنين تو اين روزا و شباي باقيمونده ماه رمضوند آجي. ردهايدمردممو تو پست خوزستان نوشته م. حرفام كهنه و طولاني و تكرارين. اما دلم ميخواس تو مدتي كه نيستم كسي فرصت ميكرد و ميخوندشون.

سالي يکبار بمدت يکهفته يادشون ميفته که اين سرزمين هم وجود داره... .!!!!!!!!!!
همه دردا و حرفاي من هموناس که تو متن "خوزستانم" نوشتم.
حلالم کنين.

خيلي دلم پره... پر.

پاسخ

سلام. چشم سر ميزنم انشاء الله. ما که هميشه به ياد شهدا و رزمندگان جان بر کف هستيم و اين امنيت کنوني را مديون از خود گذشتگي آنها مي دانيم.

الان بزرگداشت دفاع رو محكوم ميكنن. همينجوري پيش بره ميترسم فردا اصل دفاع رو هم ببرن زير سوال...

پاسخ

متأسفانه ...

سلام فاطمه خانم

خوبيد؟

طاعات و عبادات قبول حق

راشتش خيلي وقت به وبلاگتون سر مي زنم

ولي امروز تو وبلوگ جستجو كردم

كه خيلي برام مفيد بود

من تازه وبلوگ زدم و هنوز با فنون وبلوگ نويسي آشنا نيستم

از قالبم خوشم نمياد

چند تا هم سوال دارم كه نمي دونم از كسي بپرسم

مثل شما دوستان خوب و با تجربه هم ندارم

خيلي تلاش كردم

ولي هنوز موفق نشدم

اگر كمكم كنيد يه دنيا ممنون ميشم

به وبلوگم سر بزنيد

دوست دارم هر نكته ي انتقادي داره بگيد

مطمنا استفاده مي كنم

البته خيلي از نكته هايي كه در مورد وبلوگ گفته بوديد من رعايت مي كنم

منتظر حضور سبزتون هستم

التماس دعا

يا علي

پاسخ

سلام . ممنون از لطفتون. طاعات و عباداتتون قبول باشه. هستم در خدمتتون.

شهدا امام زادگان عشق اند که مزارشان زيارتگاه اهل يقين است.

امام خميني(ره)

ممنون از مطالب ارزشمندتون.

پاسخ

سلام . خواهش مي کنم. شما لطف داريد.

سلام و عرض ادب و احترام . جواب و در ضمن تحليل رسايي داشتيد .

يه نكته هم دارم براي حضراتي كه نظري مثل جناب استكبار جهاني دارن: (يوخده تكراري نشدس حرفادون ؟ د آخه شوما كه ميخوايين به اصطلاح با چهارتا كلمه بيايين بالا خودادونا نشوني اين و اون بدين . حداقل چاركلوم از يه جايي كپي كنين كه اينقده تكراري نباشد...).

ممنون از كلام حقتون. و التماس دعا در اين ايام .

پاسخ

سلام. احوال شما؟ طاعاتتون قبول باشه. ميگم من هر وقت وبلاگت را باز مي کنم فقط اون زمينه ي پشتش مياد و اصلا منو و متنت نمياد بالا. نمي دونم حجم قالبت زياده که باز نميشه يا اينکه من توفيق خوندن مطالبت را ندارم. محتاج دعاييم.
+ استكبار جهاني !! 

خانم وقتي خود رهبر يعني آيت الله خميني ميگه جنگ نعمت بود انتظار داري براي اين نعمت جشن گرفته نشه

من هم آسيب ديده اين جنگ هستم و از اينكه عده اي مخلص از سرزمينم دفاع كردن خوشحالم اما يه سوال مهم دارم كه تو نميتوني بهش جواب بدي چون نگاهت نگاه ايدئولوژيكه و مثل آدمي ميونه كه از روي عشق چشماش كور شده گوشهاش كر شده و نميتونه خوب اوضاع رو تحليل كنه

سوال من اينه كه بعد از پايان عمليات بيت المقدس در خرداد 61 و فتح سرزمينهاي اشغالي ديگه ميشد جنگ رو تمام كرد عربها از ترسشون پيشنهاد آتش بس دادن حتي عربستان گفت غرامت به ايران ميده ميشد از روي عقل تصميم به آتش بس گرفت و از روي موضع قدرت روي ميز مذاكره نشست اما آقايون 6 سال جنگ رو ادامه دادن چرا ؟ چون شعار ايدئولوژيك داشتن كه راه قدس از كربلا ميگذره !! چون اينقدر خام بودن كه فكر كردن بعد از اينكه در 61 عراق رو از مرزهامون بيرون كرديم به همين راحتي ميشه تا عمق خاك عراق رفت و بعدش به فلسطين رسيد و ...

خاطرات هاشمي كه الان بصورت كتاب منتشر شده رو بخونيد الان هر كدوم از همون مسئولين آن زمان ميخوان تلويحي مقصر رو گردن ديگري بندازن

2 سال اول جنگ تا سال 61 براي دفاع بود و كاملا به حق بود اما 6 سال بعدي جنگ براي آرمانهايي بود كه الان ثابت شد اون همه آرمانها نه تنها محقق نشده كه الان ملت ايران تاوانش رو پس ميده

سالها ويراني بيشتر باعث شده فقر و بدبختي به مردم تزريق بشه و سالها عقب ماندگي از اين جنگ ويرانگر

دست همه مبارزان آن زمان رو مي بوسم حتي اونهايي كه بعد از 61 جنگيدند چون اونها خودشون قدرت تشخيص بالايي نداشتن كساني كه مسئول بودن و كساني كه تصميبم گير براي ادامه جنگ بودن بايد پاسخ بدن و قطعا نفرين همه كساني كه تاوان آرمانگرايي غير منطقي آقاين رو دادن تا قيامت همراهيشون ميكنه

پاسخ

به به ! سلام جناب استکبار جهاني افتخار داديد بعد از مدت ها برام کامنت گذاشتيد. راستي آمريكا خوش ميگذره؟

ميگم فهميدن اين جمله ( جنگ يك نعمت بود. ) كار هر كسي نيست، حالا هي شما قبول نكنيد.

ممکنه به نظر شما من کور و کر باشم اما با چشم واقع بينانه به اين مسأله نگاه مي کنم نه چشم استکبار جهاني.

موضوع پيشنهاد عربستان براي پرداخت غرامت بارها از سوي مسؤولين توضيح داده شده که اين خبر فقط در حد اخبار رسانه ها بوده و هيچ پيشنهاد رسمي از سوي عربستان به ايران داده نشد. اگه مدرک رسمي و جدي مبني بر اين موضوع داريد رو کنيد ما هم ببينيم . لطفن.

پس از فتح خرمشهر هيچ پيشنهاد رسمي از جانب کشورهاي عربي جهت پايان دادن به جنگ و آتش بس مطرح نبوده است و تنها مي توان از مواضع غير رسمي دبير کل اتحاديه کشورهاي عربي ياد کرد.

به عرض برسونم که در سال 61 بعد از فتح خرمشهر همه ي مناطق اشغالي که آزاد نشده بود بزرگوار ! هنوز 2500 کيلومتر از خاک ايران در دست عراقي ها بود. نقاط مهمي که نيمي از مرز مشترک ايران و عراق از قصر شيرين تا چزابه و نيز طلائيه و کوشک تا شلمچه و دو شهر مهران و نفت شهر در اشغال عراق بود.

در چنين شرايطي بود که فشارهاي بين المللي براي پذيرش صلح آغاز شد. عراق خود را در همه محافل صلح طلب معرفي مي کرد و ايران را گرم کننده ي آتش جنگ. امام خميني در آن روزها به وضوح درباره صلح خواهي ايران اظهار نظر مي کرد. ايشان در موارد متعددي فرمودند « دنيا بداند که ما حاضريم صلح کنيم. ». اما واقعيت اين بود که عراق با وجود آن همه ادعايي که در باب صلح طلبي داشت در همان زمان دست از جنايت هايش بر نمي داشت و از طرفي مناطق اشغالي باقيمانده اي که ذکر شد را خالي نمي کرد. و اين مغاير با پيشنهاد صلح و آتش بس بود و به حکم عقل و منطق صلح در چنين شرايطي قابل پذيرش نبود.

عراق حاضر نبود مناطق اشغالي باقيمانده را آزاد کند. حاضر نبود غرامت خسارت هايي که به ايران وارد کرده بود را بپردازد.

علت اينکه ايران در سال 61 صلح را نپذيرفت همين چيزها بود و خيلي موارد ديگر. مثلا اگر در آن زمان صلح مي کرديم چه تضميني وجود داشت که عراق دوباره به تجاوزات خود ادامه ندهد همانطور که در سال 67 بي تعهد بودن خود به قطعنامه را اثبات کرد!

اگر در آن زمان به دشمن حمله نمي کرديم فقط فرصتي دوباره به دشمن مي داديم که مجددا نيروهاي خود را تجهيز کند و به تجاوزات خود ادامه دهد.

از طرفي توپخانه دوربرد عراق از نزديکترين نقطه به مرز ، خاک ايران را هدف قرار مي داد در صورتي که اگر نيروهاي عراقي را کمي عقب تر رانده مي شدند برد توپخانه عراق بسيار ضعيف تر مي شد.

باز پس گيري مناطق اشغالي از درون خاک ايران غير ممکن بود زيرا نيروهاي عراقي بر ارتفاعات مستقر بودند و هر گونه حمله از طرف ما با شکست مواجه مي شد.

از طرفي هيچ تضميني وجود نداشت که در آينده در چنان موقعيتي قرار بگيريم که از نظر نظامي بهترين فرصت بوجود آمده بود.

به نظر شما با وجود چنين شرايطي پذيرش صلح به نفع ما بود يا به نفع دشمن؟

خواهش مي کنم چشم هايتان رابه روي واقعيات نبنديد و يک طرفه به قاضي نرويد.

ياحق