• وبلاگ : پياده تا عرش
  • يادداشت : به تو چه ربطي داشت كه رفتي جنگيدي؟!!!!!
  • نظرات : 16 خصوصي ، 52 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    + مهري 

    شهدا به گردن ه ما حق دارن ولي درست نيستکه شما همه را با ک چوب زده ايدشما جمع بسته ايد وهمه را به فراموشي وناسپاسي متهم کرده ايد .درفيلم تظاهرات زمان انقلاب اكثر جوانها با مدهاي آنزمان در راهپيمايها شركت مي كردند همانهايي كه در زمان جنگ افتخار آفريدند همين الان هم اگر پايدفاع از خاك وطن پيش بياد همين جوانهاي مدل امروزي پيش قراول هستند وبا دانش وتكنيك پيش رفته تر پوزه دشمن به خاك مي زنند .شما حق نداريد بگيد همه مردم شهيدان راوآرمانهاشون را فراموش كرده اند

    و خدايي كه در اين نزديكيست ...!

    سلام

    نوشتتون حرف نداشت ، عالي بود

    نمي دونم چي بگم

    فقط مي تونم بگم من در برابر اونايي كه ژر ژر شدن و رفتم

    هيچي نيستم هيچي .....

    يا علي

    پاسخ

    سلام. ممنون. نظر لطفتونه. راستي منظورتون ( پرپر شدن ) بوده ديگه. متأسفانه بعضي کليد ها اينجا جابجا ميشه.

    سلام

    وب خوبي داريد.

    ياد شهدا يك ياد ساده نيست. بلكه يك الگوي زندگي است كه بايد آن را جدي گرفت.

    يك فرزند شهيد

    پاسخ

    عليک سلام. ممنون.
    سلام
    من لوگوي شما را در سايتم گذاشتم...
    اگه ممکنه من را با اسم نور چشم زهرا لينک کنيد ....
    ممنونم....
    پاسخ

    ببخشيد مثل اينکه آدرس سايتتون را ناقص نوشتيد. چون هر چي روش کليک ميکنم ارور ميده.
    داغ بر دلمان نشسته اينك !!
    + علي 
    متنتون رو خوندم. چرا همش سعي دارين جنگ رو اسلامي جلوه بدين؟ اگر از نظر اسلام بخواييم نگاه کنيم جنگ دو گروه مسلمون بود. نه ما مانند حسين بوديم و نه اون ها قاتلان امام حسين بودن که بخوايم اينجوري تعبير کنيم. جنگ ما جنگ براي وطن بود نه چيز ديگري. همين. چون خيلي از افراد رفتن جنگيدند و شهيد شدند. با اينکه اسلامشون در خطر نبود. به نظر شما اگر عراق پيروز بود اسلام ما به خطر مي افتاد. نه خير تازه کشور اسلامي تر و عربي تر مي شد و به گفته خيلي از افراد اسلام بهتر مي شد. ولي ما براي اسلام نجنگيديم. براي وطنمون جنگيديدم.
    ولي در مورد پيکر پاک شهيدي که سالم بود منم شنيدم و با قلبم قبول دارم که اين راست هست. چون شهيدان چون جانشون رو براي وطنشون دادن و وطن تنها چيزي هست که شيعه و سني و کافر نمي شناسه و همه براي وطنشون مي جنگن لايق ترين و والاترين انسان هاي روز زمين هستن. ولي يک خواهش دارم با اسلامي نشون دادن جنگ و اينکه براي اين جنگيدن که اسلام در خطر بود شهيدان مارو از عرش به فرش نياريد.

    با تشکر. علي

    پاسخ

    سلام. ممنون از اينکه بر خلاف برخي از همفکرانتون کاملا مؤدبانه نظر داديد. باور کنيد واقعاخوشحال شدم وقتي ديدم در جمع مخالفين مطلبم انسان هاي متين و مؤدبي مثل شما هم پيدا مي شود. متأسفانه بعضي از مخالفان از الفاظ و عبارات رکيکي استفاده کرده اند که امکان عمومي کردن نظراتشان به جهت اشاعه فحشا برايم مقدور نيست. چون توهين به مقدّساتم را به هيچ وجه نمي پذيرم. در مورد اينکه فرموديد اگه عراق پيروز ميشد اسلام ما بهتر هم ميشد. ميشه بفرماييد وقتي عراق کويت را اشغال کرد چه اثري از اسلام در اون کشور کوچک باقي موند وقتي نود در صد دختران کويتي مورد تجاوز جنسي سربازان عراقي قرار گرفتند؟! من را ببخشيد که اينقدر بي پروا صحبت ميکنم ولي اين واقعيتيه که مسؤولين بي عرضه کويتي بهش اشاره کردند. راستي شما که اينقدر روشنفکر هستيد چطور برتري اسلام را به عربي بودنش مي دانيد. مگر نه اينکه خداوند ملاک برتري مسلمانان را به تقوا مي داند نه لهجه و زبانشان؟ به نظرتون اگه عراق ايران را اشغال ميکرد الان وضعي بهتر از وضع فعلي کشور عراق داشتيم که سرباز امريکايي کتاب مقدّس قرآن را با گلوله سوراخ سوراخ مي کند؟ بايد به حال امروز عراق خون گريه کنيم. نميدونم از اوضاع امکانات و نيروهاي ما در زمان جنگ اطلاع داريد يا نه. ولي جز امداد الهي و معنويات رزمندگان چه چيزي مي تونست به ايران کمک کنه که اجازه نده حتي يک وجب از خاکش در دست دشمنان باقي بمونه. پدر خود من در عمليات آزادسازي خرمشهر شرکت داشت و ميگفت ما حتي اسلحه نداشتيم. بني صدر چقدر کارشکني کرد. بيشتر کشورهاي غربي عراق از نظر مهمّات سلاح تأمين کردند تا ايران را از پا در آورند. نميگم فقط روحيه معنوي رزمندگان باعث پيروزي شون شد. بلکه تلاش و سختي هايي که تحمّل کردند در کنار ايمانشون بهشون کمک کرد. من احترام خاصي براي تمام شهيدان قائل هستم چه مسلمان و چه غير مسلمان. چون آرامش و آسايشي که الان داريم مديون آن بزرگواران هستيم. ولي نميدونم چرا مخالفان جمهوري اسلامي اصرار دارند که نقش ايمان و اعتقادات اسلامي را از جنگ تحميلي جدا کنند. بهنظرتون حزب الله لبنانبااونامکانات کم چطوري تونست سي و سه روز در مقابل اسرائيل تا چنگ و دندان مسلّح مقاومت کنه و اونها را به زانو در بياره. غير از اينه که ايمان قوي حزب الله به اونها کمک کرد؟ ميدونم اين صحبت ها براي شما هيچ فايده اي نداره و حرف حرف خودتونه ولي اينها را مي نويسم تا نوجواني که نظر شما را ميخونه باورش نشه که جنگ ما فقط دفاع از کشور بود و ارزشها و اعتقاداتمون پشيزي ارزش نداشت.

    سلام

    بسيار زيبابود

    ياحسين

    با سلام .
    خيلي وقته آپ نكرديد .به روزم.
    ستمگران فاطمه؛ لعنت شدگان خدا و پيامبر
    ياعلي.

    گفتم كجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    گفتا به خون..........

    گفتم چرا؟؟؟؟؟؟؟

    گفتا جنون........

    گفتم نرو............

    خنديدورفت.........خنديد ورفت.........

    خدايا جامانده ام..........

    اللهم ارزقناتوفيق شهادت

    التماس دعاااااا

    يا علي

    شهيدان زنده اند الله اكبر

    چند وقت پيش سعادت پيدا کردم عکس ايشان را ديدم.

    تا مدتها در فکر بودم.

    ميشود اسمش را گذاشت از معجزه هاي معاصر.

    روشني بخش ديده زهرا
    زيب آغوش مرتضي ،زينب

    آنکه بوسيد دست زهرا را
    بوسه زد چهره تو را زينب

    همچو زهرا شفاعت از امت
    مي کني در صف جزا زينب

    ميلاد مظهر زهد و يقين کامل، نائب مادر و شريک برادر،حضرت زينب کبري (س)خجسته باد.

    دخترانه به روز شده و منتظر حضور شما هستيم.

    بسم الله

    سلام عليكم . متن زيبا و كار خوبي را آغاز كرديد ...

    اگر مايل به تبادل لينك با سايت روز وصل هستيد لينك ما را با همين نام به وبلاگ خود اضافه کنيد و در بخش نظرات سايت به ما اعلام کنيد تا در قسمت آرشيو لينک ها قرار گيريد .

    هيئت روضه العباس شهرستان دزفول

    يا حق

    با سلام .
    دوست گرامي.
    بعد از مدتها بامطلبي با عنوان زير به روزهستم. حضور شما باعث دلگرمي بنده است .
    مهدي (عج) ازديدگاه واقعي اهل سنت

    سلام وب شما بسيار زيباست اميدوارم همچنان موفق باشيد اگر وقت كرديد به وب من هم سري بزنيد.
       1   2   3   4      >